bbekirby.blogspot.com
send me an email | add me facebook| follow me intagram
_

_

_

_

_
lost day, picture fade, stories told, this is my photo diary.

Call me Kirby G.
- owner of this blog
- from malaysia // currently at new york city
- traveller/ food lover / fashion / photography
- born on the november / day 19

what else you want to know. ask me?
<-- those 5 round buttons are clickable!
<-- PROFILE/ ARCHIEVE/ CHATBOX/ ADD ME/ LINKS

Thursday, August 20, 2009
點例式日記
posted at: @9:46 AM // 0 comments // leave me a comment?

今天日記記載的方式 是 我也要學蘑菇bi學人地的點例式日記*

.瑪麗奧小姐 想念 蘑菇仔.

- 蘑菇bi 又再次很多天沒與你聊天
- 昨晚 與朋友一切在海邊吹風時 突然很好想念你
- 竟然有一時沖動想打給你 與你談天
.......
- 誰送的 我戴了
- 那被牽動的不知名情緒 我很不喜歡
- 很想求個答案的問題 我很怕去問
- 原來 那感覺 我是有增沒減
......
- 我決定想放棄
- 是真的決定了.
.......
- 胃口 變差了 一天可以只吃半餐
- 出去玩時 心情竟然難以high得起




蘑菇bi 我們都要開心
不要再為了誰 而忘記掛上我們最喜歡的笑容
誰人值嗎?

堅信 能找到下個他/她 會更好 等待著.
dot dot dot :'(



-