bbekirby.blogspot.com
send me an email | add me facebook| follow me intagram
_

_

_

_

_
lost day, picture fade, stories told, this is my photo diary.

Call me Kirby G.
- owner of this blog
- from malaysia // currently at new york city
- traveller/ food lover / fashion / photography
- born on the november / day 19

what else you want to know. ask me?
<-- those 5 round buttons are clickable!
<-- PROFILE/ ARCHIEVE/ CHATBOX/ ADD ME/ LINKS

Friday, July 31, 2009
for Kris Babe ♥
posted at: @8:48 PM // 0 comments // leave me a comment?

july 31, friday night;

Kirby ♥ Kris too*

一路順風.

現在你應該還在飛機上
這篇日記 希望你下飛機后會見到吧

慶幸今早有偷偷d同你講左過小秘密
其實 那沒什么大不了
只是 很想給與你分享
讓你知道曾經有過那么一件事情發生

thanks you (:

很久了 我們沒有這樣感性的moment

感動 不知怎樣說
心 很溫暖
很想 立刻 可以擁抱你

很高興
你收到我為你d那份心意
你說 我很傻
但 可知道嗎
天蝎座d人 只會為喜歡d人 做一切她覺得值得d事情

正日上門送蛋糕給你的驚喜 你錯失了
希望 明年 可以完成 這個遺憾
而 不再是 有驚沒喜

我很傻 但 我很可愛 ^^
哈哈

你很愛我
我也知道

..... 我也是很愛你 你都知

哈哈哈哈哈哈
(傻笑中)

可惜未能在原定時間內完成
...... =(

答應你
等你香港返來時
就會交予你手上

你 一定 會再一次感動

哈哈




滿足 很簡單
開心 其實隨手可得
*