bbekirby.blogspot.com
send me an email | add me facebook| follow me intagram
_

_

_

_

_
lost day, picture fade, stories told, this is my photo diary.

Call me Kirby G.
- owner of this blog
- from malaysia // currently at new york city
- traveller/ food lover / fashion / photography
- born on the november / day 19

what else you want to know. ask me?
<-- those 5 round buttons are clickable!
<-- PROFILE/ ARCHIEVE/ CHATBOX/ ADD ME/ LINKS

Wednesday, July 22, 2009
打麻將
posted at: @12:33 PM // 0 comments // leave me a comment?

july 21, tuesday night;


6pm-10pm 上班

i hate fitting room*

after 10pm
meet w. yan&franklin&kevin.

原本說去看我so wanna see的3D UP*
becuz of some reason, 去不成

之后 就去左 kevin's 屋企打麻將

第一次見到婆婆
真可愛 (:

原來kevin屋企有只黑貓
yanyan很中意
我比較鐘情狗狗


...thx, for the noodles ^^

皆因me&franklin都不識打麻將
kevin負責教franklin
yan負責教我

...現在, 識少少吧

哈 franklin keep給popo打手
鬼叫他甘多手wor


almost until 1pm,
we left.


next time, 撲克牌la!



- 蘇永康 - 我只是想要幸福 -


我只是想要幸福 用一生努力追逐
讓星光帶路 不管多無助
每一步都銘心刻骨

我只是想要幸福 為了愛不怕豪賭
我不會認輸 我不願讓步
守在你身邊再多苦我都已滿足

生命最美的奇蹟 原來就是與你相遇
是你握住我手心 去面對風和雨
把結局交給上帝決定







-看見了越多 越覺難受
-感覺不受控制 真不好受
-情緒隱約給牽動著 我不喜歡
-但愿 我會做到